maandag 20 augustus 2012

Beauty: Neon nagellak


Ik was laatst na lange tijd met vriendinnen aan het 'wandelen' in de Douglas hihi.
Ik zag gelijk een roze neon nagellak die ik moest proberen. Ik twijfelde of ik het wel mee moest nemen, dus ik vroeg een verkoper, of ik het mocht swatchen, en dat mocht!
Joepiee ik was gelijk verkocht.
Het is een super mooie neon nagellak, zit ik een redelijk leuk flesje en hij is totaal niet duur.
I love budget shopping.







Dit is de Casuelle Neon nailpolish
De nagellak dekt na 2 lagen goed, en heeft een creamy finish.
Het kwastje heeft een goed formaat, waardoor het lakken makkelijker gaat.
Hij doet me ook denken aan de China glaze poolparty!
Alleen heeft de China glaze een wat mattere afwerking zonder topcoat.

Verkrijgbaar bij: Douglas en Intertoys voor 1.99


- Liss

2 opmerkingen: