dinsdag 11 september 2012

Beauty: Budget crackle lak

Aangezien dit product erg goedkoop was, kon ik het niet weerstaan om uit te proberen.
Lees gauw verder






De set bestaat uit 3 verschillende lakken, namelijk:

  • De kleur lak
  • De crackle lak
  • De top lak


De kleur lak is een mooie zilveren lak, waarvan je wel 2 lagen nodig hebt voor een goede dekking.
nadeel van deze lak is, dat hij erg ruw/korrelig aanvoelt na het drogen.

De crackle lak stinkt een uur in de wind, echt vreselijk!
Maar het is een dikke lak, die goed dekt.
Het crackle effect begint na ongeveer 5 tellen en ik moet zeggen dat die degelijk zijn werk doet.
Hij droogt mat op.


De top lak zorgt ervoor dat de lak gefixeerd word en een mooie glanzende laag krijgt.
Het is een prima topcoat.

Wat ik ervan vind?
Ik vind niet dat je de crackle lak over deze korrelige nagellak heen moet doen, het ziet er dan een beetje slordig uit. Ik heb de crackle lak ook aangebracht op een andere basis lak en daar deed die het veel beter op.
Voordeel is dat het super goedkoop is
Nadeel is dat de lak super erg ruikt en ik overdrijf niet.

Verkooppunt: Action Prijs: 1,39 per set!!!

- Liss

2 opmerkingen: