woensdag 7 november 2012

Beauty: Nagellak primark

In 1 van mijn vorige blogposts heb ik gezegd dat ik deze nagellak-set zou reviewen, dus bij deze!

Ik heb deze nagellak-set gekocht omdat de kleuren eruit springen, ik moest het hebben, maar ging er vanuit dat het niet van erg goede kwaliteit zou zijn omdat het zo laag geprijsd is. So I had to put it to the test


Het setje bestaat uit 4 kleuren en ik zal ze kort toelichten:






Felroze - dekt niet goed na 1 laag, droogt mat op maar is makkelijk aan te brengen
Paars - zie felroze
Mintgroen - kwastje was erg slecht waardoor je het streperig aanbrengt en dekt niet goed na 1 laag
Koraalrood - dekt erg goed na 1 laag, is makkelijk aan te brengen en heeft een glossy finish






Felroze - Dekt goed na 2 lagen en droogt mat op
Paars - Dekt goed na 2 lagen en heeft een glossy finish
Mintgroen - Dekt goed na 2 lagen maar is erg dik waardoor het langzaam droogt
Koraalrood - Dekt perfect na 2 lagen en heeft een mooie glossy finish

Dus al met al is koraalrood de winnaar!
Felroze en paars staan op de 2e plek

Die 3 kleuren zal ik dus zeker blijven gebruiken, beetje jammer dat de mintgroene kleur een dwarsligger is want het is een erg mooie kleur, maar daar blijft het ook bij.



- Liss

2 opmerkingen:

  1. Leuk lakjes, ik vind de finish alleen wat minder.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de finish valt helaas wel wat tegen, maar voor de prijs hoef je het niet te laten liggen, leuk voor de wat jongere meiden ;)

      Verwijderen