donderdag 5 november 2015

Selftorial #1: Concealer

Hoiii iedereen! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog
In de maand november zal ik 4 keer een make-up 'Selftorial' plaatsen, dit houdt in dat ik door middel van selfies uitleg hoe ik een make-up product heb aangebracht of welke producten ik heb gebruikt om een look te creëren, alle foto's zullen gemaakt worden met mijn telefoon en vooral de selfie camerastand.



Nadat ik mijn gezicht in de ochtend heb gewassen, gebruik ik een dagcrème. Op dit moment gebruik ik de Vichy Normaderm hydraterende crème voor de onzuivere/gevoelige huid. 



Zoals je kunt zien gebruik ik de concealer niet alleen op mijn donkere kringen, maar ook als highlighter tussen mijn wenkbrauwen, op mijn neusbrug, jukbeenderen, bovenlip en onder mijn wenkbrauwen.

Voordat ik een concealer op donkere oneffenheden gebruik, breng ik een corrector aan, in mijn geval een corrector met een gele ondertoon, aangezien mijn huid een gele ondertoon heeft. De corrector breng ik aan zodat de concealer er natuurlijk uitziet op mijn huid.

That 'I'm trying to be glam selfie'


Follow my blog with Bloglovin
Nadat ik mijn concealer heb aangebracht, vervaag ik het met mijn vingers of met een concealerkwast. De concealer bescherm ik tegen uitlopen met een matterende poeder en klaar is 'Liss' 

Tip: Concealer breng je het beste aan met je ringvingers, dit omdat je huidwarmte de concealer verwarmd en dat zorgt ervoor dat je concealer niet in de plooitjes gaat zitten.

Volgende week weer een nieuwe #selftorial, hopelijk vonden jullie het leuk ;-).


Producten die ik heb gebruikt:
M.A.C pro conceal and correct palette/dark
M.A.C studio finish spf 35 concealer NC42



Thank you for stopping by, come again! - Liss


Geen opmerkingen:

Een reactie posten