donderdag 15 oktober 2015

OOTD: Radiant Grey

Deze maand staat voor mij in het teken van verandering, 
verandering van het seizoen, mijn garderobe en ook mijn blog.
Dit wil ik met jullie delen in de vorm van foto's.
In de maand oktober zal ik elke week een 'Outfit Of The Day' blogpost plaatsten,


This month is all about change for me, change of season, my wardrobe and my blog. 
This I want to share with you in the form of pictures. 
In the month of October I will weekly post a 'Outfit Of The Day'


Vandaag was ik productiever en koos ik voor een casual outfit met speelse accenten, bij een simpele outfit vindt ik het altijd belangrijk gebruik te maken van accessoires zoals grote oorbellen en chunky ringen zodat het er niet saai uit ziet, ook heb ik sokken met hartjes aan voor een 'girly' twist...

Today I was productive and I chose to wear a casual outfit with playful accents, with a simple outfit I find it's always important to make use of accessories like large earrings and chunky rings so it does not look dull, I also added socks with little hearts for a girly touch...


...Top to bottom
Grey longline cowlneck top - Dorothy Perkins
Knee rip jeggings - Dorothy Perkins
Socks - Asos 
Shoes - Vans Authentic Suede Zebra

Snapchat: straightothe


Geen opmerkingen:

Een reactie posten