vrijdag 27 november 2015

Selftorial #4: Winged Eyeliner

Hoi iedereen! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog
In de maand november zal ik 4 keer een make-up 'Selftorial' plaatsen, dit houdt in dat ik door middel van selfies uitleg hoe ik een make-up product heb aangebracht of welke producten ik heb gebruikt om een look te creƫren, alle foto's zullen gemaakt worden met mijn telefoon en vooral de selfie camerastand.


Jammer! We zijn alweer bij selftorial nummer 4 aangekomen, voorlopig de allerlaatste! Deze keer gaat het over de winged eyeliner, veel mensen hebben hier nog moeite mee maar oefening baart kunst. Ik zal jullie de makkelijkste manier laten zien waarmee je kunt oefenen totdat je het geperfectioneerd hebt. Veel succes :-).


Ik laat hierboven stap voor stap zien hoe ik te werk ga, net als bij mijn wenkbrauw en ombre lips tutorial. Als ik de deur uit ga, moet ik eyeliner of mascara ophebben tenzij ik ga sporten 'want dan heb ik natuurlijk niks op' ik vind dat eyeliner je ogen laat spreken, het laat je wimpers dikker lijken en je kan er veel mee experimenteren.


Verschillende kwasten om te gebruiken met gelliner
Er zijn veel verschillende producten waarmee je een 'winged line' kan maken, namelijk: een scherp geslepen oogpotlood, een gelliner uit een potje, vloeibare eyeliner en verschillende eyeliner pennen/stiften (zie foto's). Je moet hierbij dus uitzoeken wat het beste voor jou werkt en welk product jij het fijnst vindt, ook zijn er verschillende kleuren en formules, denk aan waterproof en smudgeproof, de opties zijn oneindig!



Producten die ik heb gebruikt:

Essence eyelinerpen waterproof
kijk verder voor een *bonus tip*




Concealer, ombre lips, brows and winged eyeliner

hopelijk vonden jullie mijn #selftorial reeks net zo leuk als ik, ik heb nog nooit eerder zoveel selfies gemaakt haha! Ik vond het leuk om te doen alhoewel ik er achter ben gekomen dat de kwaliteit van mijn selfiecamera echt poep is. Ik vond het leuk om alle tips en trics met jullie te delen en ik hoop daarom echt dat jullie er wat van geleerd hebben.

Yup een eyelinerstift heeft meestal 2 uiteindes, waardoor je het langer kan gebruiken :)


Thank you for stopping by, come again! - Liss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten