dinsdag 31 mei 2016

Mobile recipe: Avocadospread

Toast met rosbief, avocadospread en vleestomaten
Ik hou van krokante maar toch nog een beetje zachte toast
Mijn toast moet rijkelijk belegt zijn met bijvoorbeeld een eiersalade of heel simpel met een avocadospread. Ik heb een makkelijk recept voor jullie voor de avocadospread.


Benodigdheden voor 2 porties:
1 rijpe avocado
1 eetlepel citroensap
1 gesnipperde sjalot
1/2 tl. knoflookpoeder
snufje peper en zout

Werkwijze:
Prak alles samen in een schaaltje totdat je een smeerbaar substantie hebt en je bent klaar! Ja zo simpel is het.


Mobile recipe heb ik bedacht om snel de gemakkelijkste recepten te delen met jullie, ik maak de foto's met mijn telefoon en beschrijf daarbij hoe ik het heb gemaakt, het zal dus niet zo uitgebreid zijn als mijn gewoonlijke recepten.

- Enjoy it! And please come again - Liss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten